L’altre dia estaven la meua filla i el meu fill fent la carta als Reis Mags, quan vaig vore que estaven escrivint-la en castellà, la qual cosa em va resultar extranya. Al preguntar-los per què ho estaven fent així, m’explicaren que era perquè el full on estaven escrivint-la (un carta de les que ve normalment en l’última pàgina dels típics catàlegs de joguets) estava en castellà.
Em va resultar simpàtic el seu raonament perquè no veien coherent escriure en valencià quan la carta començava en castellà, i per això ho escribiren tot en castellà.
Per tal que el teu fill, filla, net, neta, nebot, neboda… tinga la carta en valencià de principi a fi, hem preparat estes simpàtiques cartes per als Reis Mags i el Pare Nadal.
Pots descarregar les cartes des dels enllaços que et deixem tot seguit:
Carta Reis Mags d’Orient
Carta Pare Nadal
Les cartes que hem preparat serveixen al mateix temps de sobre. Cal imprimir les dos pàgines del document en un mateix full per les dos cares, i quan ja l’hagen escrita, doblar-la per les línies de punts, posar el remitent i ja estarà a punt per enviar.
Esperem que vos agraden i que tant els Reis Mags com el Pare Nadal els porten molts regals.